یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸ ۷۰
طبقه بندی:
  • آرشیو
  • مناقصات و مزایدات
چچ

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

دیدار سرپرست کزغال با فرمانده انتظامی طبس

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس با فرمانده انتظامی شهرستان طبس دیدار و گفتگو کرد.

دیدار سرپرست کزغال با فرمانده انتظامی طبس

به گزارش روابط عمومی کزغال، اسماعیل زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان طبس، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی از مجاهدت های ایثارگرانه سبزپوشان حماسه ساز پیروز و سنگرداران همیشه بیدار در جهت برقراری و حفظ امنیت در شهرستان قدردانی نمود.

در این دیدار زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس ضمن تسلیت شهادت دبیرکل جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه دردناک و غم انگیز معدن شرکت معدنجو طبس، از نیروی انتظامی به عنوان بازوی قدرتمند کشور در تأمین امنیت یاد کرد و گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون تلاش های بی وقفه و رشادت سربازان غیور و پرسنل خدمتگزار نیروی انتظامی است.

در ادامه این جلسه سرهنگ عباس حسنی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان طبس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر به ویژه شهدای خدمت و امنیت و همچنین شهدای جبهه مقاومت و جانباختگان حادثه معدن، از حضور سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس و همراهان وی برای تبریک هفته ناجا تقدیر و تشکر کرد و بیان نمود نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین مردم و صنعت داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تأمین امنیت پایدار جامعه مشاهده نمود.

قابل ذکر است امام جماعت و مدیران امور کارکنان، حراست، روابط عمومی و مسئول بسیج شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: