سه شنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۳ ۰۸:۴۸ ۱۰۵
طبقه بندی: آرشیو
چچ

پیام تسلیت سرپرست کزغال در پی حادثه شرکت معدنجو

سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس در پیامی حادثه جانگداز جان باختن تعدادی از کارگران شرکت معنجو طبس را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سرپرست کزغال در پی حادثه شرکت معدنجو

به گزارش روابط عمومی کزغال، اسماعیل زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس در پیامی حادثه اندهبار جان باختن تعدادی از کارگران در شرکت معدنجو طبس را تسلیت گفت.

متن پیام اسماعیل زمانی به این شرح است:

بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

«إِنَّا للهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

ضایعه تلخ و دردناک جان باختن تعدادی از جهادگران سختکوش و زحمتکش خط مقدم تولید صنعت زغال سنگ ایران در حادثه ناگوار کارگاه استخراج شرکت معدنجو طبس موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

شرکت زغال سنگ پروده طبس ضمن اعلام همدردی قلبی با حادثه‌دیدگان و خانواده‌های آنها، با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت تیم های امدادی، امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص خود، از زمان وقوع برای امدادرسانی و کاستن از آلام حادثه دیدگان و دلجویی از خانواده جان باختگان در محل این حادثه دردناک حاضر شد.

هیئت مدیره، مدیرعامل و خانواده بزرگ شرکت زغال سنگ پروده طبس ضمن عرض تسلیت این ضایعه اندوهبار و جانگداز به جامعه کارگری کشور و مردم عزیز ایران به ویژه مردم شریف شهرستان طبس و ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان، کارکنان و مدیران شرکت معدنجو طبس، برای مصدومان حادثه آرزوی سلامتی و بهبودی عاجل می نمایند.

از خداوند متعال علو درجات برای عزیزان سفرکرده و صبر عظیم و اجر جزیل برای بازماندگان طلب می کنم. امید است شاهد تکرار مجدد این حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: