شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ۱۰:۴۱ ۹۰
طبقه بندی: آرشیو
چچ

حضور کزغال در کنگره ملی زغال سنگ ایران

ششمین کنگره ملی زغال سنگ ایران با حضور شاخص ترین فعالان و تولید کنندگان زغال سنگ کشور برگزار شد.

حضور کزغال در کنگره ملی زغال سنگ ایران

به گزارش روابط عمومی کزغال، ششمین کنگره ملی زغال سنگ ایران با نگاه ویژه به مکانیزاسیون، اتوماسیون و هوشمندسازی این صنعت با حضور مدیران ملی، فعالان، صاحبنظران و تولید کنندگان در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

در این رویداد دو روزه، دو نشست تخصصی اجرا گردید. در نشست اول توسط انجمن زغال سنگ ایران به موانع بنیادی افزایش تولید این ماده معدنی پرداخته شد و نشست دوم، به بررسی مسائل حقوقی در معادن زغال سنگ گذشت.

اسماعیل زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس و از سخنرانان اصلی این کنفرانس، ضمن بیان جریان سرمایه گذاری جهان در زغال سنگ و ناترازی انرژی در کشور، بر حمایت از این صنعت و حرکت به سمت تکمیل زنجیره ارزش با توجه به کاربردهای این ماده معدنی تأکید کرد و سپس به بیان چالش ها و راهکارهای توسعه صنعت زغال سنگ پرداخت و رویداد مذکور را فرصتی بی نظیر برای هم اندیشی و تبادل تجربیات دانست.

اعطای تندیس کنگره به اسماعیل زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان یکی از مدیران فعال در صنعت زغال سنگ کشور و موثر در برگزاری رویداد مذکور و تکریم رمضان کریتی ثانی، مدیر عامل سابق شرکت به عنوان پیشکسوت صنعت زغال سنگ ایران، از برنامه های این گردهمایی در روز اول بود.

در بخش ارائه مقالات این همایش، 9 مقاله ارسالی از کارکنان شرکت زغال سنگ پروده طبس پذیرفته شد که 5 مقاله منتخب مربوط به مسعود نوری بیلندی، رسول سابقی، مهدی علیدخت، محمد شبانی و محمد جلالی به صورت سخنرانی در کنگره ارائه و مقاله مهدی علیدخت به عنوان مقاله برتر انتخاب گردید و با اهدای تندیس و لوح از وی تقدیر شد.

در ادامه برگزاری ششمین کنگره ملی زغال سنگ ایران، پایان نامه های ارسالی به دبیرخانه این رویداد مورد بررسی قرار گرفت و رساله دکترای علی حسینی از کارکنان شرکت به عنوان پایان نامه برتر انتخاب و با اهدای تندیس و لوح از وی تقدیر به عمل آمد.

قابل ذکر است شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور، زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین از شرکت های تابعه هلدینگ شستا می باشد و از اواخر سال ۱۳۹۹ با نماد کزغال وارد بازار سرمایه شد.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: