یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲ ۱۲۰
طبقه بندی: آرشیو
چچ

افتتاح شعبه بانک رفاه در کزغال

همزمان با روز بانکداری اسلامی، شعبه بانک رفاه کارگران در محل شرکت زغال سنگ پروده طبس افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح شعبه بانک رفاه در کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، روز شنبه 10 شهریور ماه 1403 در مراسمی با حضور مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی و همراهان وی و سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس، شعبه بانک مذکور در محل اداره مرکزی این مجموعه معدنی آغاز به کار کرد.

در آیین افتتاح، برزگران، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی با تأکید بر اصل مشتری مداری و ارزش آفرینی، بهره برداری از این واحد بانکی را با هدف ارائه خدمات مطلوب برای حمایت و پشتیبانی از صنعت زغال سنگ در عرصه مبادلات داخلی و خارجی دانست.

در ادامه زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس از این شهر معدنی به عنوان پایتخت صنعت زغال سنگ ایران نام برد و گفت با اجرای برنامه های توسعه در پهنه زغالی طبس و تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد صنایع جوار معدنی به دنبال رشد و شکوفایی اقتصادی و توسعه اجتماعی منطقه هستیم که در این راستا فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری به ویژه توسط بانک ها در صنعت زغال سنگ کشور فراهم شده است.

قابل ذکر است رئیس شعبه بانک رفاه کارگران، تعدادی از مدیران ادارات و جمعی از فعالین صنعتی و اقتصادی شهرستان طبس و همچنین تعدادی از مدیران شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: