جمعه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹ ۱۶۴
طبقه بندی: آرشیو
چچ

به میزبانی کزغال برگزار شد:

نشست هم اندیشی رئیس کمیته امداد کشور با فعالان معدنی و صنعتی طبس

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در سفر به پایتخت صنعت زغال سنگ ایران با فعالان معدنی و صنعتی شهرستان طبس دیدار و گفتگو کرد.

نشست هم اندیشی رئیس کمیته امداد کشور با فعالان معدنی و صنعتی طبس

به گزارش روابط عمومی کزغال، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در سفر به شهرستان طبس استان خراسان جنوبی با همراهی حجت الاسلام و المسلمین محمدی، امام جمعه شهر طبس و نصیری، نماینده مردم شریف شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه، سرایان و عشق آباد در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه 11 مرداد ماه 1403 در نشست هم اندیشی فعالان معدنی و صنعتی شهرستان به میزبانی شرکت زغال سنگ پروده طبس حضور یافت.

در ابتدای این دیدار، زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس به پیشگامی و پرچمداری تولید زغال سنگ کشور توسط این مجموعه بزرگ معدنی در یک دهه اخیر اشاره کرد و عنوان نمود با پایبندی عملی تمامی ارکان شرکت به منویات مقام معظم رهبری در مسیر افزایش و بالندگی تولید ملی این ماده معدنی و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور و منطقه استوار می مانیم.

در ادامه، رفیعی، رئیس کمیته امداد شهرستان طبس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد به توانمندسازی همراه با حفظ کرامت مددجویان اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود با حمایت مسئولین کشوری و شهرستان بتوانیم از همه ظرفیت های معدنی و صنعتی منطقه برای تحقق این امر استفاده کنیم.

امام جمعه طبس از این شهر به عنوان قطب فرهنگی شرق کشور یاد کرد و بر تهیه پیوست فرهنگی در برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه تأکید نمود.

نصیری، نماینده مجلس شورای اسلامی به حل مشکلات منطقه با استفاده حداکثری از ظرفیت های معدنی و صنعتی به ویژه صنعت زغال سنگ اشاره کرد و برای سرمایه گذاری بخش های دولتی و خصوصی به منظور اشتغال محرومین اعلام آمادگی نمود.

بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور مطرح کرد شرکت زغال سنگ پروده طبس در راستای حمایت از محرومان و ایفای مسئولیت اجتماعی در قالب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت عملکرد موفقی داشته است. وی گفت در جهت اشتغال محرومین بر اساس استعدادهای منطقه ای و خودکفایی نیازمندان حرکت کرده ایم.

قابل ذکر است معاونین عمرانی و سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان طبس، امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان عشق آباد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین خبرنگاران‌ شهرستان طبس در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: