جمعه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۲۱ ۱۳۸
طبقه بندی: آرشیو
چچ

بهشت زغال سنگ ایران معطر به عطر کربلای معلی شد.

همزمان با ایام محرم الحرام و عزای اباعبدالله الحسین(ع)، خادمین مردم در ستاد عتبات عالیات شهرستان طبس و حاملان پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) در سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس حضور یافتند.

بهشت زغال سنگ ایران معطر به عطر کربلای معلی شد.

به گزارش روابط عمومی کزغال، همزمان با دهه سوم ماه محرم، در مراسمی اعضای ستاد عتبات عالیات شهرستان طبس و حاملین پرچم سرخ حرم مطهر سید الشهدا(ع) روز چهارشنبه 10 مردادماه 1403 با حضور در سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس با سرپرست، امام جماعت، تعدادی از معاونین و مدیران و جمعی از کارکنان این مجموعه معدنی دیدار نمودند.

قرائت زیارت پر فیض عاشورا، سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین( ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان و به گردش درآمدن پرچم متبرک حرم مطهر امام حسین علیه السلام، از برنامه هایی بود که در محل نمازخانه امام علی(ع) سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد و دل های کارکنان و معدنکاران شرکت را روانه کربلای معلی کرد.

در این مراسم، خادمین عتبات عالیات از همت والای کارگران برای کسب روزی حلال و تلاش در جهت رونق اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم تقدیر نمودند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین صاف، امام جمعه موقت شهر طبس و محمدی، رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان طبس در این برنامه معنوی حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: