چهارشنبه, ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۰۵ ۱۳۲
طبقه بندی: آرشیو
چچ

دیدار شهردار و شورای شهر طبس با سرپرست کزغال

در راستای تقویت تعاملات دو سویه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس با سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس دیدار و گفتگو کردند.

دیدار شهردار و شورای شهر طبس با سرپرست کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، سید سعید صادق زاده، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس روز سه شنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ با اسماعیل زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس در محل سالن جلسات اداره مرکزی این مجموعه معدنی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس ضمن تبریک انتصاب اسماعیل زمانی به عنوان سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس، از خدمات رمضان کریتی ثانی در دوران تصدی مدیریت شرکت قدردانی و به نقش موثر بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه و شهرستان طبس اشاره نمودند و آمادگی خود را برای تعاملات و همکاری های دو جانبه اعلام کردند.

اسماعیل زمانی، سرپرست شرکت از طبس به عنوان عسلویه زغال سنگ ایران یاد کرد و ابراز امیدواری نمود در راستای منویات مقام معظم رهبری با اجرای طرح های توسعه، شاهد افزایش تولید ملی این ماده معدنی در سال جهش تولید با مشارکت مردم باشیم و با حرکت به سمت تکمیل زنجیره ارزش زغال سنگ، به رشد اقتصادی کشور کمک کنیم.

قابل ذکر است مدیران حراست و امور کارکنان شرکت در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: