یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۳:۱۱ ۱۷۳
طبقه بندی: آرشیو
چچ

توسط تاصیکو بررسی شد:

عملکرد ۳ ماهه کزغال

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار گردید.

عملکرد ۳ ماهه کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۳ شرکت زغال سنگ پروده طبس روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور امیرحسین نادری، مدیرعامل، صالح هادی نیا، عضو موظف هیئت مدیره، سید محمد صابر پرورش، معاون امور شرکت ها و تعدادی از مدیران هلدینگ صدر تأمین و اسماعیل زمانی، سرپرست، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت زغال سنگ پروده طبس در سالن جلسات ‌تاصیکو و ویدئو کنفرانس با سالن جلسات کزغال برگزار شد.

در ابتدای جلسه، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس گزارش عملکرد و دستاوردهای ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳ و همچنین برنامه‌ها و اهداف توسعه این مجموعه بزرگ معدنی را ارائه نمود و گفت در این بازه زمانی با تحقق ۱۰۳ درصد استخراج زغال سنگ خام و تولید ۷۴ درصد کنسانتره توانسته ایم ۸۷ درصد فروش محصول در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به برنامه از پیش تعیین شده را انجام دهیم.

در ادامه، اسماعیل زمانی به اقدامات انجام شده در راستای بهینه سازی مصرف انرژی اشاره کرد و عنوان نمود نوسانات نرخ ارز، کمبود نیروی متخصص و عمر زیاد تجهیزات معادن مکانیزه و ماشین آلات معدنی، از مهمترین چالش‌های پیش رو برای شرکت زغال سنگ پروده طبس می باشد.

امیر حسین نادری، مدیرعامل تاصیکو در این جلسه از زغال سنگ به عنوان پایه انرژی نام برد و گفت زغال سنگ بزرگترین منبع انرژی دنیا در سال ۲۰۲۳ است. وی افزود طبس، عسلویه زغال سنگ ایران می باشد و باید به پایتخت انرژی کشور تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین به تکمیل زنجیره ارزش در صنعت اشاره کرد و بیان نمود شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان یک شرکت شاخص معدنی در سطح کشور باید فعالیت های معدنکاری را توسعه دهد و با تکمیل زنجیره ارزش صنعت زغال سنگ، باعث توسعه اقتصادی کشور گردد.

شایان ذکر است در حال حاضر سالیانه به میزان تقریبی ۱.۷ میلیون تن کنسانتره در کشور تولید می‌گردد که حدود ۶۲ درصد از این تولید ملی، سهم منطقه معدنی طبس می‌باشد. شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور به طور متوسط حدود ۵۴ درصد تولید منطقه‌ای و ۳۴ درصد تولید کشوری را به خود اختصاص داده است و هلدینگ صدرتأمین سهامدار عمده شرکت زغال سنگ پروده طبس می‌باشد.


روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: