پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۳ ۱۸:۳۹ ۱۰۷
طبقه بندی: آرشیو
چچ

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام حسین(ع) در کزغال

همزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین(ع)، مراسم عزای سرور و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین(ع) در شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد.

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام حسین(ع) در کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، در ادامه برنامه های فرهنگی شرکت زغال سنگ پروده طبس در مناسبت های مذهبی و همزمان با ایام ماه محرم، ویژه برنامه شهادت امام سوم شیعیان و شهدای کربلا، با حضور نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست، امام جماعت و تعدادی از معاونین، مدیران و کارکنان شرکت روز پنجشنبه 28 تیرماه 1403در محل نمازخانه اداره مرکزی این مجموعه معدنی برگزار گردید.

قرائت زیارت پر فیض عاشورا، مرثیه خوانی در سوگ شهادت سید الشهدا و شهیدان کربلا و سخنرانی پیرامون ابعاد شخصیتی و سیره زندگانی امام حسین(ع)، از برنامه های این آیین مذهبی بود.

در پایان این مراسم، محمد نصیری، نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه خاندان عصمت و طهارت(ع)، از حضور و مشارکت حداکثری خانواده بزرگ شرکت زغال سنگ پروده طبس در دو انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین از زحمات و خدمات کارکنان سختکوش شرکت به عنوان سربازان جبهه اقتصادی در خط مقدم تولید زغال سنگ کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم تقدیر و قدردانی نمود.

قابل ذکر است روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس در این برنامه معنوی حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: