یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۰۸ ۱۲۶
طبقه بندی: آرشیو
چچ

دیدار امام جمعه طبس با سرپرست کزغال

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، دیدار امام جمعه شهر طبس با سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد.

دیدار امام جمعه طبس با سرپرست کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، همزمان با دهه اول محرم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی، امام جمعه شهر طبس با زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس روز یکشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات اداره مرکزی این مجموعه معدنی دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهر طبس ضمن تبریک انتصاب اسماعیل زمانی به عنوان سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس، از خدمات کریتی ثانی، در دوران تصدی مدیریت بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور قدردانی نمود. وی استقلال کشور را در گرو رشد اقتصادی دانست و با اشاره به ذخایر عظیم زغال سنگ در شهرستان طبس گفت همزمان با برنامه های توسعه و رشد تولید ملی زغال سنگ در سال جهش تولید با مشارکت مردم، به معیشت و آرامش قشر کارگری شرکت توجه خاصی شود.

زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های معدنکاری و بیان برنامه ها و اهداف شرکت، ابراز امیدواری کرد تا با حمایت مسئولین منطقه و سطوح عالیه کشور و ایجاد زیرساخت های مناسب، شاهد توسعه صنعت زغال سنگ ایران و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی شهرستان باشیم.

لازم به ذکر است رییس دفتر امام جمعه و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس و همچنین مدیران حراست و روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: