یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۹ ۱۰۶
طبقه بندی: آرشیو
چچ

با حضور امام جمعه طبس انجام شد:

بازدید سرپرست کزغال از پلی کلینیک تأمین اجتماعی طبس

به مناسبت گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس با حضور در پلی کلینیک تأمین اجتماعی طبس، با رئیس و کارکنان آن مجموعه درمانی دیدار و گفتگو نمود.

بازدید سرپرست کزغال از پلی کلینیک تأمین اجتماعی طبس

به گزارش روابط عمومی کزغال، در پنجمین روز از هفته تأمین اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی، امام جمعه طبس و زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس روز شنبه 23 تیرماه 1403 با حضور در ساختمان پلی کلینیک تأمین اجتماعی شهرستان طبس از بخش های مختلف آن مرکز درمانی بازدید و سپس با رئیس و کارکنان پلی کلینیک دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه طبس ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران با وفایش، از ساختمان پلی کلینیک تأمین اجتماعی در شهرستان طبس به عنوان یک ظرفیت مناسب برای رفع نیازهای درمانی جمعیت بالای کارگری شهرستان یاد کرد و گفت در راستای منویات مقام معظم رهبری باید در جهت رفع مشکلات مردمی بیش از پیش اهتمام ورزیم.

در ادامه طالب زاده، ریاست پلی کلینیک تأمین اجتماعی طبس ضمن تشریح فعالیت ها و خدمات ارائه شده در آن مجموعه درمانی، به کمبود ها و برنامه های توسعه اشاره کرد و خواستار حمایت مسئولین برای حل آنها به منظور رشد سطح خدمات و افزایش رضایت مندی مردم منطقه و به ویژه قشر کارگری شهرستان شد.

زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس در این بازدید ضمن گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی، از زحمات و خدمات رئیس و کارکنان پلی کلینیک تأمین اجتماعی طبس تقدیر کرد و گفت بخش درمان از اولویت های با اهمیت این شرکت در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی است و ابراز امیدواری نمود با تعاملات درون گروهی بتوانیم کمبودهای پلی کلینیک را به حداقل برسانیم.

شایان ذکر است رئیس دفتر امام جمعه، مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس و همچنین مدیر روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند. روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: