شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۵۵ ۲۴۴
طبقه بندی: آرشیو
چچ

دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران خراسان جنوبی با سرپرست کزغال

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی با سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران خراسان جنوبی با سرپرست کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، برزگران، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی و همراهان وی با هدف افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه، روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ با زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس در محل سالن جلسات اداره مرکزی این شرکت دیدار نمود.

در این دیدار، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی به ظرفیت های ویژه استان خراسان جنوبی در حوزه معادن زغال سنگ اشاره کرد و گفت بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری کشور در طرح ها و پروژه های اقتصادی استان مشارکت می کند. وی بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه مالی و اقتصادی در راستای تحقق ارتباط بانک با صنعت، تأکید و آمادگی خود را اعلام نمود.

در ادامه جلسه، مجلل، معاون مالی و اقتصادی شرکت ضمن تقدیر از تعاملات بانک رفاه کارگران، صدور موافقت اصولی انتشار اوراق گواهی سرمایه گذاری خاص، افزایش سقف تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات پرسنلی(طرح افق) به نیروهای شاغل و افتتاح شعبه زغال‌سنگ را به عنوان درخواست های شرکت زغال سنگ پروده طبس مطرح نمود.

زمانی سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس به متمرکز بودن حساب های بانکی و گردش مالی بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کک شوی ایران در بانک های سطح شهر طبس اشاره کرد و گفت مطابق چشم انداز و هدف گذاری انجام شده و با هم افزایی و همکاری دوجانبه، با اجرای طرح های توسعه و رشد سطح مکانیزاسیون در این مجموعه عظیم زغالی، به دنبال افزایش تولید ملی کنسانتره زغال سنگ و اشتغال پایدار در منطقه هستیم.

قابل ذکر است مدیران طرح و برنامه و روابط عمومی بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی و رئیس بانک رفاه کارگران شعبه مرکزی طبس و معاون وی و همچنین معاون مالی و اقتصادی، مدیر روابط عمومی و تعدادی از کارشناسان امور مالی شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: