شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۶ ۲۰۵
طبقه بندی: آرشیو
چچ

دیدار معاون اداره امور شعب بانک ملی خراسان جنوبی با سرپرست کزغال

معاون پشتیبانی اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی با سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس دیدار و گفتگو کرد.

دیدار معاون اداره امور شعب بانک ملی خراسان جنوبی با سرپرست کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، دیدار حسین زاده، معاون پشتیبانی امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی و همراهان وی با زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس در محل سالن جلسات اداره مرکزی این شرکت انجام شد.

در این جلسه، معاون پشتیبانی اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی شرکت زغال سنگ پروده طبس را شریک تجاری ویژه این بانک معرفی کرد و صنعت زغال سنگ را یکی از صنایع فعال و تأثیرگذار در اقتصاد منطقه و کشور دانست و گفت این مجموعه بزرگ معدنی به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان، از شرکای تجاری ارزشمند این بانک به شمار می‌آید.

اسماعیل زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس بانک ملی را بانکی با اهمیت در حمایت از تولید ملی ارزیابی و ابراز امیدواری نمود در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با تقویت سطح همکاری‌ های این دو مجموعه در راستای اهداف عالیه خویش، شاهد توسعه هر چه بیشتر فعالیت های معدنکاری شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور باشیم.

قابل ذکر است، مسئول بازاریابی و رئیس حوزه شهرستان های طبس و فردوس اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی و رئیس، معاون و بانکدار ارشد شعبه مرکزی بانک ملی شهرستان طبس و همچنین معاون مالی و اقتصادی، مدیر مالی و اقتصادی و مدیر روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: