سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲ ۱۸۴
طبقه بندی: آرشیو
چچ

توسط کزغال صورت گرفت:

نشست خبری روز ملی صنعت و معدن

به منظور بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، نشست خبری با حضور حداکثری اصحاب رسانه شهرستان طبس در شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد.

نشست خبری روز ملی صنعت و معدن

به گزارش روابط عمومی کزغال، خبرنگاران شهرستان طبس روز یکشنبه 10 تیرماه 1403 با اسماعیل زمانی، سکاندار هدایت بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور نشست خبری در محل سالن کنفرانس اداره مرکزی شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار و با وی به گفتگو پرداختند.

در این نشست، زمانی ضمن تبریک روز صنعت و معدن به تمامی کارکنان سختکوش شرکت زغال سنگ پروده طبس، از حضور پرشور خبرنگاران در این رویداد خبری تقدیر نمود و به بیان ارائه گزارش از فعالیت های معدنکاری و برنامه های تحول و توسعه صنعت زغال سنگ کشور در بزرگترین بنگاه اقتصادی استان خراسان جنوبی پرداخت و سپس به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

سهم دو درصد معادن برای توسعه و عمران شهری، مسئولیت های اجتماعی، وضعیت جاده منتهی به معادن، ساخت مسکن کارگری، آینده تیم لیگ برتری هندبال شرکت و طرح های توسعه، از جمله سولاتی بودند که در این برنامه مطرح شد.

اسماعیل زمانی در این گردهمایی رسانه ایی، به بورسی بودن شرکت زغال سنگ پروده طبس اشاره کرد و گفت این مجموعه عظیم معدنی سهم دو درصد خود برای توسعه و عمران شهری را با عنوان مسئولیت های اجتماعی در حوزه های اقتصادی، عمرانی، آموزشی، ورزشی و درمانی پرداخت می نماید.

وی با توجه به حجم بالای ترددهای جاده ای کارگران به صورت روزانه، از جاده اختصاصی معادن زغال سنگ پروده طبس به عنوان مهمترین جاده استان خرسان جنوبی یاد کرد و ابراز امیدواری نمود در آینده نزدیک با همراهی تمامی شرکت های فعال معدنی منطقه، بازسازی آن آغاز شود.

اسماعیل زمانی از کسری کنسانتره زغال سنگ مورد نیاز واحدهای کک سازی کشور گفت و عنوان نمود با اجرای طرح های توسعه و خرید تجهیزات استخراج مکانیزه و ماشین آلات معدنی مورد نیاز شاهد افزایش تولید ملی زغال سنگ و ایجاد اشتغال پایدار منطقه باشیم.

قابل ذکر است هلدینگ سرمایه گذاری صدرتأمین دارنده بالاترین میزان سهم از مجموع سهام شرکت زغال سنگ پروده طبس و به عنوان سهام دار اصلی این مجموعه معدنی می باشد.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: