سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۵۵ ۱۸۲
طبقه بندی: آرشیو
چچ

در روز عید سعید قربان صورت گرفت:

برگزاری جشن تکلیف فرزندان مکلف کارکنان کزغال

همزمان با آغاز دهه امام و ولایت، مراسم جشن تکلیف با شکوه برای فرزندان مکلف کارکنان شرکت زغال سنگ پروده طبس اجرا گردید.

برگزاری جشن تکلیف فرزندان مکلف کارکنان کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، در مراسمی با حضور امام جمعه شهر طبس و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، جشن عبادت تعداد 141 نفر از فرزندان کارکنان شرکت زغال سنگ پروده طبس که به سن تکلیف رسیده اند، روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش های میقات الرضای آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام محمدی، امام جمعه شهر طبس ضمن تقدیر از شرکت زغال سنگ پروده طبس در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و توجه به اهمیت و جایگاه خانواده های کارکنان، از جشن تکلیف به عنوان جشن مسئولیت پذیری یاد کرد و افزود شما دختران و پسران مکلف، شایستگی پذیرش عبادت و بندگی خدا را پیدا کرده اید.

اجرای سرود توسط گروه سرود عاشقان ولایت، اجرای ویژه برنامه جشن تکلیف توسط دو روحانی دوقلو به نام های حمید رضا و محمد رضا فغانی، عبور از مرز ۹ سالگی برای دختران و ۱۵ سالگی برای پسران مکلف، اجرای سرود همگانی توسط مکلفین دختر و تقدیر از فرزندان مکلف کارکنان شرکت با لوح یادبود و هدایای معنوی، از برنامه هایی بود که در آیین جشن تکلیف فرزندان مکلف کارکنان کزغال انجام شد.

شرکت زغال سنگ پروده طبس در راستای اجرای برنامه های فرهنگی برای خانواده های کارکنان شرکت و انجام‌ مسئولیت های اجتماعی خود، مراسم جشن تکلیف فرزندان مکلف کارکنان این مجموعه بزرگ معدنی را به صورت سالیانه برگزار می نماید.

شایسته ذکر است در این برنامه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین امامان جماعت و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت زغال سنگ پروده طبس حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: