دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۳۲ ۴۳۷
طبقه بندی: آرشیو
چچ

در مجمع عمومی عادی سالانه کزغال تصویب شد:

صورت های مالی با سود خالص 805 میلیارد تومانی

مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۱۴۰۲ شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد.

صورت های مالی با سود خالص 805 میلیارد تومانی

به گزارش روابط عمومی کزغال، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت زغال سنگ پروده طبس برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402، با حضور بیش از ۷۹ درصد سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار روز دوشنبه 21 خردادماه سال 1403 در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران و به صورت پخش آنلاین برای اطلاع کلیه سهامداران شرکت برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، هیئت رییسه مجمع شرکت زغال سنگ پروده طبس به ریاست سعیدی، نماینده شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین تشکیل شد.

در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت زغال سنگ پروده طبس، کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت و دبیر مجمع، گزارش فعالیت هیئت مدیره و گزارشی از عملکرد و دستاوردهای کزغال در سال 1402و همچنین برنامه ها و اهداف توسعه این مجموعه معدنی را ارائه نمود.

در ادامه جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت زغال سنگ پروده طبس، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 کزغال مطرح و بررسی شد.

سعیدی، رییس مجمع در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد و گزارشات مالی و مدیریتی شرکت زغال سنگ پروده طبس، با اشاره به تحقق سود خالص 8.051.394 میلیون ریال کزغال در سال مالی 1402 افزود با این رقم، میزان سود انباشته شرکت زغال سنگ پروده طبس به عدد 8.865.509 میلیون ریال رسید.

در مجمع عمومی عادی سالانه کزغال با رأی حداکثری سهامداران، صورت های مالی شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کک شوی ایران تصویب شد و مقرر گردید ۹۰ درصد سود انباشته سال مالی 1402 به مبلغ ۷۹۸۰ میلیارد ریال بین سهامداران تقسیم شود تا به این ترتیب، سهامداران به ازای هر سهم مبلغ ۲۲۸۰ ریال سود دریافت نمایند.

موسسه حسابرسی کاربرد تحقیق به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی بصیر محاسب توس به عنوان حسابرس علی البدل برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه 1403 انتخاب گردید.

روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار شرکت با اکثریت آراء به تصویب مجمع رسید.

شایان ذکر است عملکرد، برنامه ها و اهداف توسعه شرکت زغال سنگ پروده طبس در سایه حمایت اعضای هیئت مدیره شرکت و تاصیکو به عنوان سهامدار عمده، مؤید ارزنده بودن سهام کزغال و اهمیت صیانت و حمایت از حقوق سهامدار در سیاست گذاری این شرکت است.

آدرس کوتاه شده: