چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۱۸ ۲۰۳
طبقه بندی: آرشیو
چچ

تجدید میثاق کارکنان کزغال با آرمان‌های امام خمینی(ره)

همزمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال جانگداز رهبر کبیر انقلاب، تعدادی از کارکنان شرکت زغال سنگ پروده طبس در قالب اردوی زیارتی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

تجدید میثاق کارکنان کزغال با آرمان‌های امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی کزغال، همزمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال معمار بزرگ انقلاب اسلامی و همگام با سایر اقشار ملت عزیز ایران، امام جماعت و تعدادی از کارکنان و بسیجیان شرکت زغال سنگ پروده طبس به نمایندگی از جامعه کارگری استان خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) شرکت کردند و ضمن استماع سخنان و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در این برنامه بزرگ ملی، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نمودند.

زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در شهر قم، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و قبر شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و از شهدای خدمت در شهر ری و حرم مطهر امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و قبر شهید جمهور، سید ابراهیم رئیسی در شهر مشهد مقدس، از برنامه های این اردوی زیارتی بود.

قابل ذکر است شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور، تأمین کننده عمده خوراک صنعت کک سازی ایران است و هلدینگ سرمایه گذاری صدرتأمین سهامدار اصلی این مجموعه بزرگ معدنی می باشد.


روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: