یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۵۹ ۱۲۲
طبقه بندی: آرشیو
چچ

بازدید مدیرعامل ایمپاسکو از کزغال

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سفر به شهرستان طبس، از طرح توسعه شرکت زغال‌سنگ پروده طبس بازدید نمود.

بازدید مدیرعامل ایمپاسکو از کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، کریم نژاد، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و هیأت همراه روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف بازدید از فعالیت های معدنکاری در منطقه زغال دار پروده طبس به استان خراسان جنوبی سفر و با حضور در بلوک ۶ پروده ۴، از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و میزان پیشرفت طرح توسعه شرکت زغال‌سنگ پروده طبس قرار گرفت.
در این بازدید، کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس به برنامه چشم انداز این مجموعه معدنی در افق ۱۴۰۷ برای افزایش تولید ملی کنسانتره زغال سنگ به میزان 2 میلیون تن در سال اشاره کرد و افزود با همکاری مشترک ایمپاسکو و کزغال و در اختیار گذاشتن بلوک های جدید در پهنه زغالی طبس، تولید کنسانتره در ایران به بیش از این مقدار قابل افزایش خواهد بود و کشور‌ از واردات این ماده معدنی بی نیاز و باعث صرفه جویی ارزی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران پیشرفت فعالیت های معدنکاری شرکت زغال سنگ پروده طبس را مطلوب ارزیابی کرد و برای همکاری های مشترک اعلام آمادگی نمود.
قابل ذکر است شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور، تأمین کننده عمده خوراک صنعت کک سازی ایران می باشد.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: