جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۲ ۲۱۱
طبقه بندی: آرشیو
چچ

دیدار مدیر مخابرات خراسان جنوبی با مدیرعامل کزغال

به منظور بررسی و رفع مشکلات زیرساخت های ارتباطی حوزه زغال دار پروده طبس، مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس، دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر مخابرات خراسان جنوبی با مدیرعامل کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، میری، مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی و همراهان وی با کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات اداره مرکزی این مجموعه زغالی دیدار و در خصوص مشکلات ارتباطی منطقه معدنی پروده بحث و تبادل نظر نمودند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی از ارتباطات در حوزه صنعت به عنوان یک رکن اساسی یاد کرد و لزوم ارتباطات پایدار در معادن را حائز اهمیت دانست. وی به حجم بالای ارتباطات رادیویی در منطقه معدنی پروده طبس اشاره کرد و از آمادگی کامل مخابرات استان برای اجرای طرح پایداری ارتباطات با مشارکت شرکت های معدنی حاضر در منطقه و افزایش سطح همکاری های دو جانبه در راستای افزایش سطح خدمت رسانی در بزرگترین حوزه زغال دار کشور خبر داد.

در این نشست، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب مخابرات خراسان جنوبی عنوان کرد، ارتباطات مناسب در منطقه معدنی پروده به منظور حفظ امنیت و رفاه معدنکاران امری مهم و حیاتی است و ابراز امیدواری نمود مشکلات شرکت های معدنی در حوزه‌ ارتباطی با تعامل بیشتر در آینده نزدیک مرتفع گردد. وی اجرای کامل طرح پایداری ارتباطات در منطقه زغال دار پروده را در گرو مشارکت جمعی شرکت های معدنی منطقه و همراهی شرکت تأمین و توسعه زیرساخت های زمرد پروده طبس با محوریت اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دانست.

قابل ذکر است روسای ادارات مخابرات و صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس، مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت های زمرد پروده طبس و همچنین تعدادی از مدیران شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: