شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۲۶ ۷۸۹
طبقه بندی: آرشیو
چچ

آیین معرفی بازیکنان تیم هندبال زغال سنگ طبس برای حضور در فصل جاری رقابت های لیگ برتر هندبال کشور برگزار شد

روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس رونمایی از تیم هندبال زغال سنگ طبس برای دومین حضور متوالی در لیگ برتر آیین معرفی بازیکنان تیم هندبال زغال سنگ طبس برای حضور در فصل جاری رقابت های لیگ برتر هندبال کشور برگزار شد.

آیین معرفی بازیکنان تیم هندبال زغال سنگ طبس برای حضور در فصل جاری رقابت های لیگ برتر هندبال کشور برگزار شد

روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس
رونمایی از تیم هندبال زغال سنگ طبس برای دومین حضور متوالی در لیگ برتر

آیین معرفی بازیکنان تیم هندبال زغال سنگ طبس برای حضور در فصل جاری رقابت های لیگ برتر هندبال کشور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس، امام جمعه، معاون سیاسی فرمانداری ویژه، رئیس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول دفتر نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت رئیسه هیأت هندبال و جمعی دیگر از مسئولین، ورزشکاران، ورزش دوستان و اهالی رسانه طبس در سالن فرهنگی ورزشی زغال سنگ طبس برگزار گردید، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم هندبال زغال سنگ طبس برای دومین حضور متوالی در رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور، معرفی گردیدند.

در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت های ورزشی زغال سنگ طبس ارائه و سپس معاون فرماندار به نمایندگی از مدعوین، از اقدامات شایسته شرکت زغال سنگ طبس و مهندس کریتی ثانی مدیرعامل این شرکت که در کنار فعالیت معدنی، کارآفرینی و اقتصادی، فعالیت های ورزشی را نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی و با هدف ایجاد و گسترش نشاط اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است، تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است که فعالیت رشته ورزشی هندبال در مجموعه زغال سنگ طبس سابقه ای حدود 20 ساله دارد و نهایتاً با توجه به خواست عموم ورزشکاران منطقه و پیشینه درخشان هندبال طبس در دهه های 50 و 60 ، برنامه ریزی هدفمندی در ابتدای دهه 1390 با همکاری هیأت هندبال انجام گردید که بر این اساس فعالیت های متمرکز ورزش هندبال برای حضور در لیگ های کشوری آغاز و نهایتاً تیم هندبال زغال سنگ طبس بعد از صعود از لیگ های دسته دوم و دسته اول هندبال ایران، در سال 1397 مجوز و سهمیه حضور در لیگ برتر هندبال کشور را کسب نمود.

تیم هندبال زغال سنگ طبس بعد از تجربه یک فصل حضور در لیگ برتر سال 1398، در حال حاضر با جذب بازیکنان موردنظر خود، آماده دومین حضور متوالی در رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور است.

نکته حائز اهمیت اینکه همزمان با حضور این تیم در رقابت های لیگ یک، فعالیت آکادمی هندبال زغال سنگ نیز آغاز گردیده بود که نتیجه این برنامه و فعالیت 4 ساله، حضور 7 بازیکن بومی این آکادمی در فهرست بازیکنان لیگ برتری هندبال زغال سنگ طبس است.

روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس

آدرس کوتاه شده: