چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۸ ۴۳۱
طبقه بندی: آرشیو
چچ

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتأمین

نو بهار است در آن کوش که خوش دل باشی که بسی گل بدمد باز تو در گل باشی. آرزوی انسانهای مثبت اندیش در دنیای پیچیده امروزی ،بهبودسطح امید و آرامش زندگی و سعادتمندی جامعه بشری در کنار احترام به هم ارکان خلقت است .

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتأمین

به نام خداوند بخشنده مهربان

نو بهار است در آن کوش که خوش دل باشی که بسی گل بدمد باز تو در گل باشی

آرزوی انسانهای مثبت اندیش در دنیای پیچیده امروزی ،بهبودسطح امید و آرامش زندگی و سعادتمندی جامعه بشری در کنار احترام به هم ارکان خلقت است .

برادران و خواهران ارجمند؛

مجموعه بزرگ صدر تامین به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری در زیست بوم کسب و کار کشور، در راستای ارزش آفرینی برای سهامداران، ذی نفعان و ایفای مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه ، گام برداشته و برمی دارد .

بر این اساس، در سال 98 مجموعه همکاران این هلدینگ در ستاد و مدیران محترم عامل ، هیئت مدیره ها و مجموعه پرسنل وکارگران زحمتکش شرکت های تابعه و وابسته، ضمن تلاش شبانه روزی برای ایجاد بارقه های امید و تمرکز به تاثیرگذاری خردمندانه در اقتصاد ملی و محلی ، گامهای اساسی در شرایط ویژه ی کشور برداشتند .

اینجانب به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ، مطمئن هستم در سال آینده به همت تمامی همکاران دلسوزم، سال بهتری را با تمرکز بر ارتقای فنآوری در حوزه کسب و کار مجموعه هلدینگ و فعالیت عالمانه در زنجیره معدن و صنایع معدنی کشور رقم خواهیم زد .

مفتخر هستم که سال جدید و نوروز 99 را خدمت همه همکاران عزیزم و خانواده های گرامی آنها تبریک عرض کنم و سلامتی، صحت و تندرستی شما را از خداوند بزرگ خواهانم .در پایان به نمایندگی از مجموعه بزرگ صدر تامین، مراتب قدردانی و سپاس خودم را از فرشتگان جبهه مبارزه با ویروس کرونا، اعلام می نمایم و از خداوند سلامتی و تندرستی برای ایشان و خانواده های محترم خواهانم .

کمتر از ذره نه ای، پست مشو مهر بورز تا به خلوتگه خورشید رسی چرخ زنان

نوبهار بر شما مبارک

غلامرضا سلیمانی

نایب رئیس و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

آدرس کوتاه شده: